BMW Garage BMW Meets Register Search Today's Posts Mark Forums Read

Go Back   BMW M3 and BMW M4 Forum > BMW F80 M3 / F82 M4 Forum > M3 / M4 Photos and Videos

Post Reply
 
Thread Tools Search this Thread
      12-06-2013, 09:43 PM   #1
kyleshim
335i
kyleshim's Avatar
United_States
10
Rep
103
Posts

Drives: BMW 335i
Join Date: Feb 2008
Location: Demarest NJ

iTrader: (0)

Send a message via AIM to kyleshim
Video: Chased BMW M4 Coupe on foot

BIMMERPOST
     Featured on BIMMERPOST.com
I spotted this BMW M4 parked in front of my apartment in Jersey City.

I didn't hesitate to record and upload this video. Cheers!

Appreciate 2
      12-06-2013, 09:57 PM   #2
Seagull
Captain
Seagull's Avatar
Canada
9
Rep
772
Posts

Drives: f30 335i M-Sport
Join Date: Jan 2006
Location: Toronto

iTrader: (0)

Listen to Yoda and stay calm.
__________________
Current: F30 - 335i AT M-Sport MPPK
Previous: E90 - 335xi MT, E90 - 330i MT, E46 - 330i MT
Appreciate 0
      12-06-2013, 09:59 PM   #3
Presario
Captain
Presario's Avatar
United_States
25
Rep
906
Posts

Drives: 2013 335i M Sport
Join Date: May 2013
Location: SoCal

iTrader: (1)

I love it!!! The driver was prob freaked out that some dude was chasing him down on foot. Great stuff! Sounds incredible.
__________________
F30 335i * ALPINE WHITE * ///M Performance
Appreciate 2
      12-06-2013, 10:08 PM   #4
mntbiker
Lieutenant
mntbiker's Avatar
United_States
11
Rep
482
Posts

Drives: 435i 6MT
Join Date: Aug 2010
Location: Raleigh, NC

iTrader: (0)

Hahaha!! Awesome video.

Last edited by mntbiker; 12-09-2013 at 02:02 PM.
Appreciate 0
      12-06-2013, 11:00 PM   #5
SomeRandomer123
Colonel
SomeRandomer123's Avatar
England
115
Rep
2,606
Posts

Drives: F30 328i Luxury - Sport Auto
Join Date: May 2011
Location: Lancashire, North West England, UK

iTrader: (0)

Hahaha brilliant! Sounds raucous!!
__________________

Gone: 2006 BMW E60 520d SE 6MT
Gone: 2009 BMW E90-LCI 330d SE 6MT
Current: 2012 F30 328i Luxury 8AT
On Order: 2015 Audi A6 Avant Ultra, Black Edition (sorry!)
Appreciate 0
      12-07-2013, 07:11 AM   #6
Falafel Combo
I can't heel toe!
Falafel Combo's Avatar
United_States
631
Rep
4,971
Posts

Drives: Austin Yellow f80
Join Date: May 2011
Location: New England

iTrader: (3)

Now that's' dedication right there! Awesome video. I can only wonder what was going through the drivers head.


Ok now, the car sounds like crap. This has got to be the 2nd or 3rd video shot with a cellphone that shows the car sounding like crap. Not sure what to make of this, but I am giving it the benefit of the doubt for now.
__________________
"... but really, you just gotta ... you just gotta turn it all off, boys! You gotta turn it all off and you gotta wreck some tires! That's what M cars are all about, isn't it?"

-Chris Harris on the f80 M3
Appreciate 0
      12-07-2013, 10:27 AM   #7
riimiX
Private First Class
3
Rep
148
Posts

Drives: 2014 BMW 428i xDrive
Join Date: Aug 2013
Location: Queens NY

iTrader: (0)

#dedication

great video lol
Appreciate 0
      12-07-2013, 10:37 AM   #8
ss0803
Major
ss0803's Avatar
Sweden
37
Rep
1,347
Posts

Drives: BMW F31 320d
Join Date: Jun 2013
Location: Sweden

iTrader: (0)

Haha, thanks for sharing!
Appreciate 0
      12-07-2013, 11:40 AM   #9
2blu
Captain
2blu's Avatar
Canada
31
Rep
822
Posts

Drives: 335i XDrive ///M Sport
Join Date: Oct 2013
Location: Montreal

iTrader: (1)

hahaha that was epic !
Appreciate 0
      12-07-2013, 11:44 AM   #10
CK335iMSport
First Lieutenant
CK335iMSport's Avatar
5
Rep
372
Posts

Drives: 2014 335i M Sport
Join Date: Oct 2013
Location: Austin, TX.

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Presario View Post
I love it!!! The driver was prob freaked out that some dude was chasing him down on foot. Great stuff! Sounds incredible.
^^^+1. I agree though, thanks for getting the footage and sharing it...
__________________
2014 335i M Sport - Mineral Grey/Coral Red, Nav., Premium, HK, MPE, 8AT. Mods: Macht Schnell Spacers (12mm-front, 15mm-rear) with 403M's, Bilstein B8 Struts/H&R Sport Spring combo, M-Performance black kidney grilles, IND Distribution color-matched reflector inserts and key hole cover.
Appreciate 0
      12-07-2013, 07:33 PM   #11
prestonf30
Lieutenant
13
Rep
566
Posts

Drives: 2015 m3
Join Date: Oct 2012
Location: Sacramento, Ca

iTrader: (0)

wow lol guys must have been freak out lol
Appreciate 0
      12-07-2013, 08:37 PM   #12
parky1215
Lieutenant Colonel
parky1215's Avatar
United_States
92
Rep
1,627
Posts

Drives: Lucy, F80 M3
Join Date: Nov 2010
Location: Claremont, CA

iTrader: (11)

White M4 video (hear exhaust)

Check out this post from F32 forum. He recorded the video of M4 while he was running at night.
I laughed a bit at the end lol.

I don't think this has been posted in M3 forum, yet.
So here it is.

http://www.f30post.com/forums/showthread.php?t=921654


Last edited by parky1215; 12-07-2013 at 08:44 PM.
Appreciate 0
      12-07-2013, 08:40 PM   #13
Ezio
Brigadier General
Ezio's Avatar
United_States
72
Rep
3,436
Posts

Drives: 2013 E92 M3
Join Date: Nov 2012
Location: MI

iTrader: (0)

awful sound.
__________________
Appreciate 0
      12-07-2013, 09:00 PM   #14
Sp82
Lieutenant Colonel
Sp82's Avatar
United_States
53
Rep
1,875
Posts

Drives: F32 435/F25 X3 LCI
Join Date: Feb 2006
Location: Atlanta, GA

iTrader: (0)

Lol awesome stuff man!
Appreciate 0
      12-07-2013, 09:01 PM   #15
Sedan_Clan
California Highway Patrolling
Sedan_Clan's Avatar
Brazil
173
Rep
11,127
Posts

Drives: '15 M4 (lots-of-M's, RRS, X5)
Join Date: Jun 2006
Location: On 2 wheels clipping an apex!

iTrader: (25)

Quote:
Originally Posted by kyleshim
I spotted this M4 parked in front of my apartment in Jersey City. I couldn't hesitate but to record and upload this video. Cheers!

http://<div class="youtube-playerCon.../iframe></div>
OP, you are officially f*cking awesome!!!! I LOL'd at your video; wild cowboy style chasing down camouflaged M4's in the rain.
Appreciate 0
      12-07-2013, 09:14 PM   #16
e90im
Brigadier General
e90im's Avatar
United_States
181
Rep
3,326
Posts

Drives: f30
Join Date: Oct 2005
Location: USA

iTrader: (8)

You've earned a "BMW Enthusiast" award for 2013. Well done.
__________________
f30 e92 tt S5 e92 350z e90
Appreciate 0
      12-07-2013, 10:12 PM   #17
gee-m-w
First Lieutenant
gee-m-w's Avatar
17
Rep
348
Posts

Drives: S4
Join Date: Sep 2013
Location: San Francisco

iTrader: (0)

That dude probably thought you were trying to car jack him. That engine sounds great.
__________________
WTB: 2016 M3 sedan, Black Sapphire, Extended Sakhir Lether, Ceramic Brakes, 19" black wheels, Lighting Package, HK sound, USB/Bluetooth
Sold: 2006 e90 325i 6MT, ground control coilovers, Remus exhaust
Appreciate 0
      12-07-2013, 10:26 PM   #18
Suave
Major
Suave's Avatar
United_States
43
Rep
1,350
Posts

Drives: New Beast in Progress :)
Join Date: Aug 2013
Location: Montgomery County, PA

iTrader: (0)

Way to run it down!! Exhaust does sound loud with some good deep growl to it. I am certain there will be many pleased.
__________________
201X ???? Coming soon
2015 F80 M3 AW/SO - Going Going Gone!
Appreciate 0
      12-07-2013, 10:28 PM   #19
Ezio
Brigadier General
Ezio's Avatar
United_States
72
Rep
3,436
Posts

Drives: 2013 E92 M3
Join Date: Nov 2012
Location: MI

iTrader: (0)

how does that sound good ?
__________________
Appreciate 0
      12-07-2013, 10:36 PM   #20
RMB
Captain
RMB's Avatar
United_States
22
Rep
607
Posts

Drives: 2015 S3
Join Date: May 2012
Location: Virginia

iTrader: (0)

Garage List
2015 Audi S3  [0.00]
2015 BMW M4  [0.00]
2013 Toyota Tacoma ...  [0.00]
I hate to say it, but that didn't sound very good. Hopefully that is more of an issue with the recording device.
Appreciate 0
      12-07-2013, 11:04 PM   #21
DML
Lieutenant
10
Rep
531
Posts

Drives: 2013 335Is
Join Date: Feb 2013
Location: Darien CT.

iTrader: (0)

An M4 in Jersey City?? WTF
Appreciate 0
      12-07-2013, 11:53 PM   #22
yemenmocha
First Lieutenant
yemenmocha's Avatar
6
Rep
355
Posts

Drives: 14 335i Msport-PPK, 06 M3
Join Date: Jul 2006
Location: Phoenix

iTrader: (0)

If that is going to be his next car, then I no longer want one.
Appreciate 0
Post Reply

Bookmarks

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT -4. The time now is 03:00 AM.




f80post
f80post
Powered by vBulletin® Version 3.7.0
Copyright ©2000 - 2015, Jelsoft Enterprises Ltd.
1Addicts.com, BIMMERPOST.com, E90Post.com, F30Post.com, M3Post.com, ZPost.com, 5Post.com, 6Post.com, 7Post.com, XBimmers.com logo and trademark are properties of BIMMERPOST