Pandora Car Alarm System
BMW Garage BMW Meets Register Search Today's Posts Mark Forums Read

Go Back   BMW M3 and BMW M4 Forum > Classifieds > Vendor Comments/Review/Feedback Forum

Post Reply
 
Thread Tools Search this Thread
      10-07-2022, 10:47 AM   #23
Rtwrx4711
Registered
5
Rep
3
Posts

Drives: 2021 M550i
Join Date: Oct 2022
Location: California

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Bimmer.Plug View Post
Hey Kilabyte! Everything we sell is our own brand. We have high level quality inspection that checks all of our products manually, before getting sent out! In case of a defect or damaged in transit, we will definitely work out a solution with the customer. Most of our popular products are kept in stock at our California facility, for quick 2-5 day shipping in the USA, such as our PSM spoilers, CS spoilers, M mirror caps, roundels, etc..
Iím exactly in the same boat. They are claiming above to quality check every item. The 50 anniversary badges I received are an absolute joke. The worst print quality you can imagine. Spots, overlapping colors. Absolutely ridiculous. These are either bootlegged in China or a 7 year old made those with a brush and water colors. Customer service is not existent. I also ordered a front splitter and got an email asking for the model of the car and I asked them if I could maybe see a picture installed. No reply. Asked again. No reply. Received the ridiculous badges and cancelling my order. No reply. Cancel again. No reply. Wrote directly to ďKevinĒ. No reply. Considering their most absurd return and refund policy, I simply filed a dispute and chargeback.
Appreciate 0
      10-07-2022, 07:43 PM   #24
FTypeGone7
UzER
FTypeGone7's Avatar
2
Rep
3
Posts

Drives: BMW 4 Series
Join Date: Oct 2022
Location: Los Angeles

iTrader: (0)

Damn... wish I would have landed here before my purchase

50Th Anniversary Badges purchase from BP

Not very happy with what I'm reading about Bimmerplug customer service or their products so far. I might doing the same soon.

As a new BMW owner, glad this was my first purchase of an attempt at my upcoming mods. I've already learned a ton just from these posts. I really wish I read these reviews first, uugghhh. Made a male/female mistake on a purchase (completely my fault) but so far there's been "dead-air" in communications with any kind of exchange or reconciliation for my purchase.

I mean, it's not even that big of a deal to respond to emails. I had a ton of shit in my cart too, Lmao. We shall see, but I feel like I just got duped on the roundels - but still hoping for the best. Good luck to you all and if there's any proper resellers or spots online that respond quickly and have good parts, please let me know.
Appreciate 0
      10-07-2022, 08:45 PM   #25
Hxngs
Private First Class
Hxngs's Avatar
United_States
101
Rep
186
Posts

Drives: BMW M3
Join Date: Mar 2019
Location: CA6

iTrader: (0)

Garage List
2018 BMW 340i  [0.00]
2016 BMW M3  [0.00]
I am now regretting purchasing m performance pedals from them
Appreciate 0
      10-12-2022, 04:13 PM   #26
andrew12
Registered
1
Rep
4
Posts

Drives: 2020 M4 Competition
Join Date: May 2017
Location: Denver,Colorado, USA

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Rtwrx4711 View Post
Iím exactly in the same boat. They are claiming above to quality check every item. The 50 anniversary badges I received are an absolute joke. The worst print quality you can imagine. Spots, overlapping colors. Absolutely ridiculous. These are either bootlegged in China or a 7 year old made those with a brush and water colors. Customer service is not existent. I also ordered a front splitter and got an email asking for the model of the car and I asked them if I could maybe see a picture installed. No reply. Asked again. No reply. Received the ridiculous badges and cancelling my order. No reply. Cancel again. No reply. Wrote directly to ďKevinĒ. No reply. Considering their most absurd return and refund policy, I simply filed a dispute and chargeback.
Me too!Theyíre terrible quality! After requesting a refund because the second one was out of stock and the first was just a laughing stock, I was told they would check with the warehouse about the returnÖwhat? Then today I receive an email that it had been shipped (3+ weeks after ordering) and itís been dead silence from them. Iíve emailed to ask why they shipped it when I asked to cancel and why my refund hasnít been processed. Not expecting anything back but at least itís only 60$ and nothing too crazy but still. Told them how terrible the customer service was and how it aligns with all the reviews online but sounds like itís a lost cause.

The badges from ind are oem bmw and worth it. Thatís what I ended up doing.
Appreciate 0
      10-12-2022, 11:47 PM   #27
Hxngs
Private First Class
Hxngs's Avatar
United_States
101
Rep
186
Posts

Drives: BMW M3
Join Date: Mar 2019
Location: CA6

iTrader: (0)

Garage List
2018 BMW 340i  [0.00]
2016 BMW M3  [0.00]
Quote:
Originally Posted by Hxngs View Post
I am now regretting purchasing m performance pedals from them
Updating this message. They sent me some slip on pedals. These don't get drilled in and the break pedal is loose as fuck. I'm kinda pissed off. Definitely never buying anything else from them either.
Appreciate 0
      10-19-2022, 10:00 AM   #28
Rtwrx4711
Registered
5
Rep
3
Posts

Drives: 2021 M550i
Join Date: Oct 2022
Location: California

iTrader: (0)

Just a little update how messed up those guys are. So sent those crappy badges back. A week later Iím getting an email saying ďwe received your return. Please use this code for your next purchaseĒ. I already have my money back from the chargeback I filed. The fact that after all my email conversations with them they still think they can keep my money just blows my mind!!
Appreciate 0
      10-19-2022, 12:34 PM   #29
Marioec
Private
Marioec's Avatar
38
Rep
95
Posts

Drives: 2018 BMW M3 ZCP
Join Date: Jun 2022
Location: South Florida

iTrader: (2)

I order once and they cancel my order after three weeks.
Appreciate 0
      10-22-2022, 09:50 AM   #30
DiskoSleaZe
New Member
5
Rep
22
Posts

Drives: 2007 E90 335i 2013 F10 M5
Join Date: Jul 2018
Location: Los Angeles

iTrader: (0)

Just chiming in here just because these guys are terrible. I ordered a grill for my M5...just a everyday grill, nothing custom or anything. And it's been 2 weeks. I emailed them 2 times before a response came back saying that it takes them 2 weeks to process an order. Wtf? Then I requested to just cancel my order, and I get a screenshot of their return policy and some BS about custom orders take longer due to manufacturing. Dude, it's a stock style grill that every one the internet sells! Nothing custom at all. Gimme a friggen break! I'm requesting a charge back with my bank now. Sweet drop shipper! Lol I highly suggest people stay away from this shit company. I'm more disappointed than anything. Just trying to find a decent company that's up front and honest with aftermarket parts.

Not to mention, I live in LA...shipping shouldn't take that long from San Jose!

Last edited by DiskoSleaZe; 10-22-2022 at 10:37 AM..
Appreciate 1
Hxngs101.00
      10-25-2022, 02:50 AM   #31
Bimmer.Plug
New Member
Bimmer.Plug's Avatar
United_States
6
Rep
22
Posts

Drives: BMW M4
Join Date: Sep 2020
Location: Bay Area, CA

iTrader: (0)

Let us make it right with you now.

Hey everyone, this is Kevin, the owner of Bimmer Plug.

I am very disappointed to say the least, to see all of these negative comments, in not being able to satisfy most of you all as a customer who trusted our brand to provide the best parts.

A brief explanation: Our customer satisfaction team that you all most likely interacted with are aligned with the same North Star that we all strive for; which is, to our best ability, be able to help you out in regards to your build, while protecting the foundational aspects of our company. What we mean by protecting our foundation aspects, that is sometimes for example, a customer would not measure an exhaust tip length, and ordered an incorrect size, requests to refund and send the product back. In this example case, we cannot accept & honor the return because ALL exhaust tip orders are custom made to order, as it is specific to the color, length, and inlet diameter. Unfortunately, sometimes, this situation happens more often than we'd like, and upsets the example customer.

Don't get us wrong, exchanges are definitely applicable in different situations. For example you order the wrong emblem size. We will honor the return and exchange, up to 14 days after delivery, if you wanted to change the style of roundel. The difference is we have all of our roundel emblems in stock at all moments, so we can easily provide and honor the exchange and return, when necessary.

We hope you can understand that confirming your fitment beforehand is very valuable in regards to saving both parties the time from solving that situation. Our team is trained to be able to help you with the fitment of the product that you're interested in, provided your car photos, VIN, year & make when necessary. We encourage you to contact us beforehand to confirm fitment, before placing an order!


With that said, ignoring the policy, if YOU are unsatisfied with your order, we would like to contact you with a solution or refund. Please contact us directly either via PM here, contact us page on our website, email, phone number +1(408)‪ 337-2798‬ Monday - Friday, 9 am - 6 pm PST, or Instagram @bimmer.plug, mention that you are reaching out from BimmerPost and with your order #, and we are more than happy to make this situation right with you.

I would go through all of the messages in this thread, but some of them I recognize your name and we have already helped you out in regards to your order!

I have informed the entire team in regards to this thread, to cater to your situation accordingly now, and moving forward. We hope to hear from all of you soon.

Although this thread is filled with negative comments, I want to take a moment to thank ALL of our current, past, and future supporters and customers who have ordered and showed love to us! We appreciate all of the positive feedback as well as the negative, as it leads us in the right direction to be the best brand for your BMW carbon fiber parts. It also shows us the areas in our business that require increase focus and improvement.

As a disclaimer and for future reference, all product on our website are our own, and we are not associated with any OEM manufacturers.
Appreciate 0
      10-25-2022, 03:00 AM   #32
Bimmer.Plug
New Member
Bimmer.Plug's Avatar
United_States
6
Rep
22
Posts

Drives: BMW M4
Join Date: Sep 2020
Location: Bay Area, CA

iTrader: (0)

Thank you.

Thank you all for your time, and the opportunity for us to be able to help you out with your build. I apologize for all the inconvenience these situations may have caused you all, and hope to hear from you all soon to make it right.

We hope to earn your trust and business back. And if not, at least we want to make it right with you with your order / situation, and end on a good note.

Thank you all for understanding, and a have a blessed day.
Appreciate 0
      10-25-2022, 03:03 AM   #33
Bimmer.Plug
New Member
Bimmer.Plug's Avatar
United_States
6
Rep
22
Posts

Drives: BMW M4
Join Date: Sep 2020
Location: Bay Area, CA

iTrader: (0)

Shipping

In regards to shipping inquiries, please refer to our product support page (https://bimmerplug.com/pages/product-support) , for any FAQ.

For specific stock check and shipping lead times, please reach out to us on any channel , and our team will be more than happy to help you out with confirming that.
Appreciate 0
      10-26-2022, 01:42 PM   #34
Rtwrx4711
Registered
5
Rep
3
Posts

Drives: 2021 M550i
Join Date: Oct 2022
Location: California

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Bimmer.Plug View Post
Hey everyone, this is Kevin, the owner of Bimmer Plug.

I am very disappointed to say the least, to see all of these negative comments, in not being able to satisfy most of you all as a customer who trusted our brand to provide the best parts.

A brief explanation: Our customer satisfaction team that you all most likely interacted with are aligned with the same North Star that we all strive for; which is, to our best ability, be able to help you out in regards to your build, while protecting the foundational aspects of our company. What we mean by protecting our foundation aspects, that is sometimes for example, a customer would not measure an exhaust tip length, and ordered an incorrect size, requests to refund and send the product back. In this example case, we cannot accept & honor the return because ALL exhaust tip orders are custom made to order, as it is specific to the color, length, and inlet diameter. Unfortunately, sometimes, this situation happens more often than we'd like, and upsets the example customer.

Don't get us wrong, exchanges are definitely applicable in different situations. For example you order the wrong emblem size. We will honor the return and exchange, up to 14 days after delivery, if you wanted to change the style of roundel. The difference is we have all of our roundel emblems in stock at all moments, so we can easily provide and honor the exchange and return, when necessary.

We hope you can understand that confirming your fitment beforehand is very valuable in regards to saving both parties the time from solving that situation. Our team is trained to be able to help you with the fitment of the product that you're interested in, provided your car photos, VIN, year & make when necessary. We encourage you to contact us beforehand to confirm fitment, before placing an order!


With that said, ignoring the policy, if YOU are unsatisfied with your order, we would like to contact you with a solution or refund. Please contact us directly either via PM here, contact us page on our website, email, phone number +1(408)‪ 337-2798‬ Monday - Friday, 9 am - 6 pm PST, or Instagram @bimmer.plug, mention that you are reaching out from BimmerPost and with your order #, and we are more than happy to make this situation right with you.

I would go through all of the messages in this thread, but some of them I recognize your name and we have already helped you out in regards to your order!

I have informed the entire team in regards to this thread, to cater to your situation accordingly now, and moving forward. We hope to hear from all of you soon.

Although this thread is filled with negative comments, I want to take a moment to thank ALL of our current, past, and future supporters and customers who have ordered and showed love to us! We appreciate all of the positive feedback as well as the negative, as it leads us in the right direction to be the best brand for your BMW carbon fiber parts. It also shows us the areas in our business that require increase focus and improvement.

As a disclaimer and for future reference, all product on our website are our own, and we are not associated with any OEM manufacturers.
You are completely ignoring the facts here. I did NOT order the wrong emblems!! You send emblems that look like a 5 year old drew them with crayons. This is the most lousy print job Iíve ever seen and yet you completely refused to return my money! No company on the planet refuses to return money if the parts are such an unacceptable quality! Itís not that the parts didnít fit, or were ordered wrong or broke in transport. Those thingís quality is absolutely unacceptable and yet to refuse to return my money and offer a store credit even though you know I will never by from you again. May I remind you that you lost the chargeback case!

As for your return policy, what you are doing is absolutely ludicrous. You do not reply for days and knowingly not responding thus riding out your insane cancellation window.
Appreciate 3
      10-27-2022, 04:04 AM   #35
Bimmer.Plug
New Member
Bimmer.Plug's Avatar
United_States
6
Rep
22
Posts

Drives: BMW M4
Join Date: Sep 2020
Location: Bay Area, CA

iTrader: (0)

Possible defect.

Hey Rtwrx4711,

We checked the photos you provided and it is in fact confirmed a defect on our end. It should have been more carefully checked by our in house shipment team, and we have taken note to more carefully examine the products leaving our facility. We sincerely apologize for the initial impression and any inconvenience it may have caused you. In your case, you could have applied for a defect refund, and it would have been approved.

In regards to our return policy. it strictly mentions that it is valid, to apply for a return/exchange/refund within 14 days of delivery. You would need to qualify and be approved for either of those three options.

If you charge-backed, that is probably the reason why we did not accept your refund. This is because when you charge-back, you get the credit back, and the bank holds the money. In this case, once the chargeback closes in your favor, you get your money back. We could not have refunded you while the chargeback was open, otherwise we would take a loss on the amount twice.

In regards to our response rate, our team is no longer backed up on inquiries, and managing the flow of inquiries much more fluently. We will respond to you within 24 hours, unless stated otherwise. For example, we could be discussing the certain situation with our dedicated team, for a resolution.
Appreciate 0
      11-23-2022, 08:14 PM   #36
FTypeGone7
UzER
FTypeGone7's Avatar
2
Rep
3
Posts

Drives: BMW 4 Series
Join Date: Oct 2022
Location: Los Angeles

iTrader: (0)

I got those same pedals... big mistake. They're all scratched up with torque marks on the screws. And they sent me CF kidney grills when I wanted gloss black. There's nothing CF on my car, so now I'm stuck with these janky unusable products.
Appreciate 0
      11-25-2022, 01:12 PM   #37
Bimmer.Plug
New Member
Bimmer.Plug's Avatar
United_States
6
Rep
22
Posts

Drives: BMW M4
Join Date: Sep 2020
Location: Bay Area, CA

iTrader: (0)

Let us make it right.

Hey FTypeGone7,

In regards to the pedals, there is a protective sleeve on the pedals that we sell. Did you remove that part yet ?

Please contact us directly as we take these customer situations and matters seriously, especially in the rare case that you received the wrong item. We have not heard from you yet!

Looking forward to hearing from you, and making it right.

Kevin, owner of Bimmer Plug
Appreciate 0
      11-25-2022, 04:11 PM   #38
FTypeGone7
UzER
FTypeGone7's Avatar
2
Rep
3
Posts

Drives: BMW 4 Series
Join Date: Oct 2022
Location: Los Angeles

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Bimmer.Plug View Post
Hey FTypeGone7,

In regards to the pedals, there is a protective sleeve on the pedals that we sell. Did you remove that part yet ?

Please contact us directly as we take these customer situations and matters seriously, especially in the rare case that you received the wrong item. We have not heard from you yet!

Looking forward to hearing from you, and making it right.

Kevin, owner of Bimmer Plug
1. There were no protective sleeves on the pedals, they were already removed. They were placed loosely in a plastic bag.

2. I've already lost massive amounts of time and $300. Can't forfeit anymore time to your business. Like most of the people on this thread, I took a fat Loss buying from your site.
Appreciate 1
      12-03-2022, 03:52 PM   #39
Bimmer.Plug
New Member
Bimmer.Plug's Avatar
United_States
6
Rep
22
Posts

Drives: BMW M4
Join Date: Sep 2020
Location: Bay Area, CA

iTrader: (0)

Reach out to us for a replacement!

Quote:
Originally Posted by FTypeGone7 View Post
1. There were no protective sleeves on the pedals, they were already removed. They were placed loosely in a plastic bag.

2. I've already lost massive amounts of time and $300. Can't forfeit anymore time to your business. Like most of the people on this thread, I took a fat Loss buying from your site.
Hey FTypeGone7,

Please contact us directly via email & provide your order #, and we will be more than happy to send you a free, new replacement. Please also send photos of what the damaged pedal look like.

Sorry for any inconvenience this situation may have caused you and we hope to be able to make it right with you.

Kevin
Appreciate 0
      12-06-2022, 06:08 PM   #40
akakrill
Registered
0
Rep
2
Posts

Drives: BMW F80 M3 CS
Join Date: Nov 2022
Location: New Hampshire

iTrader: (0)

Garage List
2018 BMW M3cs  [0.00]
Thank you for posting these experiences. I almost bought F80 tail lights after I read the descriptions on their site, they seemed great compared to other oled replicas with know problem such as poor fit and dim turn signals during daytime use. However having a manufacturing background I know that manufacturing facilities dont make 2 lines of the exact same product. However the same product may go into 2 different boxes.

Bimmerplug is a distributor and retailer not a manufacturer. They may claim to have a brand but are not making thier own products. They may add inspection but that is unlikely they 100% inspect and function check all stocked part numbers. I will say my submitted questions before buying were answered within 24 hours. I also will state they were honest in admitting that the lights i may recieve if purchased would come in a vland box but were there own product.

I want to believe them, I want the lights, their description seems like an improvement over the vland $400 set. However for $700 and knowing vland manufactured them, how likely is it vland uses aftermarket housings in one manufacturing run and changes to OEM BMW housings in another run. Why would Bimmerplug product of thier very own come in a vland package? Just seems unlikely, doesnt add up, and after seeing this post the risk is too much for me to fall for a potential dissatisfaction and lost money trap.

This only leaves 9k GTS lights or Kies Motorsport replicas as options. Evidence is pointing to Bimmerplugs = vland. Im waiting on a response from Bimmer plug to explain how they collaborated with vland to get there lights manufactured and explain how the 2 models made from the same manufacturer are uniquely different and what increases the price $300 additional above the vland price.

Anybody have a bimmer plug set? Has anyone seen a vland and bimmerplug set side by side and have any photos or testimonials? Maybe my logic here isnt sound and i can be proven wrong. What does the community think?

Guess Ill be sticking with my USA F80 red turn signal cs shadowlines
Appreciate 0
      12-10-2022, 01:47 PM   #41
2sporty
Second Lieutenant
Germany
137
Rep
296
Posts

Drives: bmw
Join Date: Jul 2014
Location: Munich

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by akakrill View Post
Thank you for posting these experiences. I almost bought F80 tail lights after I read the descriptions on their site, they seemed great compared to other oled replicas with know problem such as poor fit and dim turn signals during daytime use. However having a manufacturing background I know that manufacturing facilities dont make 2 lines of the exact same product. However the same product may go into 2 different boxes.

Bimmerplug is a distributor and retailer not a manufacturer. They may claim to have a brand but are not making thier own products. They may add inspection but that is unlikely they 100% inspect and function check all stocked part numbers. I will say my submitted questions before buying were answered within 24 hours. I also will state they were honest in admitting that the lights i may recieve if purchased would come in a vland box but were there own product.

I want to believe them, I want the lights, their description seems like an improvement over the vland $400 set. However for $700 and knowing vland manufactured them, how likely is it vland uses aftermarket housings in one manufacturing run and changes to OEM BMW housings in another run. Why would Bimmerplug product of thier very own come in a vland package? Just seems unlikely, doesnt add up, and after seeing this post the risk is too much for me to fall for a potential dissatisfaction and lost money trap.

This only leaves 9k GTS lights or Kies Motorsport replicas as options. Evidence is pointing to Bimmerplugs = vland. Im waiting on a response from Bimmer plug to explain how they collaborated with vland to get there lights manufactured and explain how the 2 models made from the same manufacturer are uniquely different and what increases the price $300 additional above the vland price.

Anybody have a bimmer plug set? Has anyone seen a vland and bimmerplug set side by side and have any photos or testimonials? Maybe my logic here isnt sound and i can be proven wrong. What does the community think?

Guess Ill be sticking with my USA F80 red turn signal cs shadowlines
It doesn't matter if it's vland or not, my friend. As mentioned earlier, everything is from Aliexpress. If you want Aliexpress parts, go to Aliexpress yourself and buy them for much cheaper. Sometimes they fit okay, sometimes they don't. Sometimes they don't turn yellow after being in the sun for a few months, sometimes, they last long. This is not like Kies motorsports where they work directly with manufacturers to make some parts and have an entire team dedicated to this business. I have met the owner in person, and it is literally a kid in his 20s running the whole thing from his bedroom. I find it funny that he states "I'll have customer support contact you" when you can imagine it's just him putting on a stick-on moustache to talk to you.
Appreciate 2
      12-20-2022, 09:57 PM   #42
bimmer_unplug
Registered
2
Rep
2
Posts

Drives: Some BMW
Join Date: Dec 2022
Location: US

iTrader: (0)

Hey everyone,

I joined this forum to also share my experience so that unsuspecting consumers like us don't get fooled into buying anything from this place. As some have stated, this so called "company" is nothing more than a drop ship operation with a dude operating this online business from his house in CA. Nothing wrong with that specifically but IMO this company is misrepresenting a lot of their products by labeling them "BMW" or "M Performance". As you may guess, a lot of us think we are buying legit BMW products but it's all about as fake as the owner's customer service and his replies on this post. Acts like he cares but all he really cares about is taking your money and not making it right by giving people all of their money back. A 25% restocking fee is a joke but it starts to make sense once you understand the dude is running this shit business out of his home with no actual warehouse. Hence the high restocking fee because he's essentially stuck with the parts you want to return.

As a side note, if you're cool with buying cheaper aftermarket or fake BMW parts then go for it. If you want to save some real money on these types of parts purchases then do yourself a favor and buy from AliExpress or similar. Also, just know making it right means sending you a replacement you no longer want or you getting 75% of your money back if you return.

Lesson learned on my end and I hope people take all the experiences posted seriously. I plan on doing something about it because I can't stand people or businesses that operate without any ethics.
Appreciate 1
Kilabyte3730.00
      12-20-2022, 10:09 PM   #43
DiskoSleaZe
New Member
5
Rep
22
Posts

Drives: 2007 E90 335i 2013 F10 M5
Join Date: Jul 2018
Location: Los Angeles

iTrader: (0)

Like I said earlier, I tried to order a grill and dude tried to say it was a 3 week lead time for them to "manufacture" it...like, you for real? You have a ABS plastic injection molding machine at your "facility" ?

I was born at night, but not last night lol.
Appreciate 1
      12-20-2022, 10:24 PM   #44
bimmer_unplug
Registered
2
Rep
2
Posts

Drives: Some BMW
Join Date: Dec 2022
Location: US

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by DiskoSleaZe View Post
Like I said earlier, I tried to order a grill and dude tried to say it was a 3 week lead time for them to "manufacture" it...like, you for real? You have a ABS plastic injection molding machine at your "facility" ?

I was born at night, but not last night lol.
Yup and if you change or changed your mind about not wanting a part that is going to take 3 weeks to get "made" by his company, then you can't even cancel unless you want to pay that restocking fee, lol. It's more like it's gonna take 3 weeks to get shipped from China directly to your home, haha.
Appreciate 0
Post Reply

Bookmarks

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off



All times are GMT -5. The time now is 09:42 AM.




f80post
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2023, vBulletin Solutions Inc.
1Addicts.com, BIMMERPOST.com, E90Post.com, F30Post.com, M3Post.com, ZPost.com, 5Post.com, 6Post.com, 7Post.com, XBimmers.com logo and trademark are properties of BIMMERPOST